3-Fasen plan

Het programma van PowerSlim bestaat uit drie fasen:

Fase 1: Strikte fase

In deze fase neem je weinig of beperkt koolhydraten en geen suikers, sommige groenten eet je niet. Je maaltijden bestaan uit 5 tot 6 PowerSlim producten en je vult aan met een ruime keuze aan overige groenten, mager vlees en vis, eieren, kruiden en smaakmakers.

In deze fase val je snel af en bereik je het grootste deel van je gewenste gewichtsverlies. We hebben elke week een afspraak om te wegen en te bespreken hoe het gaat. Ik denk met je mee, geef tips waar mogelijk en ik blijf je motiveren. Ook bespreken we hoeveel beweging je hebt en hoe je dit zo nodig kan verbeteren op een voor jou prettige en makkelijke manier.

Fase 2: Overgangsfase
In de overgangsfase ben je al bijna op je streefgewicht. Geleidelijk aan ga je meer koolhydraten eten door je dagelijkse menu langzaam uit te breiden met onder meer fruit, kaas, noten en graanproducten. Het aantal PowerSlim producten per dag wordt minder.

In deze fase zie ik je minimaal elke 2 weken en help ik je ook die laatste pondjes er af nog af te krijgen terwijl je alweer langzaam meer mag eten.

Fase 3: Stabilisatiefase
In deze fase zit je al op je streefgewicht maar blijf ik je nog een jaar lang maandelijks begeleiden om je te helpen je gewicht te stabiliseren en te behouden.

We onderzoeken samen wat voor jou de juiste keuzes en hoeveelheden zijn en hoe je in balans blijft als je een keer te veel hebt gegeten of een minder goede keuze hebt gemaakt. In deze fase neem je alleen nog de tussendoortjes van PowerSlim of PowerBalance. Na het stabiliseren van je streefgewicht, blijf je nog een jaar lang maandelijks onder mijn begeleiding, om terugval te voorkomen.